Jobb och skola

Är vad denna vecka är full av! Ny kurs i skolan - Teater och dans i världen, och nytt decennium på jobbet (gjorde klart 90-talet idag:D). Har aldrig sett så mycket kurslitteratur som på denna kursen, 22 texter som finns utlagda på skolans nätverk + en halv sida med boktitlar som är obligatoriska, plus en halv sida till med föreslagen referenslitteratur. Så ja... 5-7 texter ska läsas till varje föreläsning. Men det ska nog gå!
 Jobbet är bara kul, som vanligt:) Har börjat gå på gymet i källaren på lunchen, har tänkt mig att hålla det till minst 2 ggr i veckan (eftersom det är olika herr- /dam-tider i omklädningsrummet). Känns otroligt skönt att kunna klara av det innan man kommer hem, då kan man slappna av (eller nja...) bättre på kvällen tycker jag. Blir alldeles för bekväm när jag kommer hem för att orka ge mig ut igen. Men är man hemifrån ca 12 timmar om dygnet så kanske det är ganska naturligt att vilja spendera de övriga 12 hemma i myskläder?


Kommentarer
Postat av: simone

sv: Thnx sockertopp! jag mår shiiitbra, snart helg ;D Hur mår du?

2010-05-06 @ 16:58:35
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0