Långfredag

Nu är jag snart frisk igen, skönt! Det är otroligt vad vila kan göra med en förkylning. Igår var dessutom min älskling ledig, så då var det verkligen bara att slappa. Fick både mat och muffins lagade till mig, fick nästan lite dåligt samvete... Men härligt var det! Vi hade en riktig Criminal Minds-dag, såg en massa avsnitt från säsong 2, och såklart den nya säsongen som går på kanal 5! Men det avsnittet var riktigt obehagligt, om barn som blev kidnappade. Skrev på Twitter att sådana saker kan få mig att allvarligt överväga att aldrig skaffa barn. Men fick ett väldigt sött meddelande från D i Holland, som skrev att jag har ordet Mommy skrivet över hela mig och att jag självklart kommer skaffa barn. Det gjorde mig glad faktiskt, för hon är ju mamma själv och borde ha ett sjätte sinne för sånt:)

Nu ligger jag återigen och glor på CM, det är ju så jäkla bra! Skönt att bara ta det lugnt, men dagen kunde ha tagit en helt annan riktning om inte SJ överraskat för ett tag sedan. Upptäckte att tåget vi ska åka hem från Hbg med hade blivit inställt, så jag skulle ringa till kundtjänst för att försöka boka om en resa som vi beställt som "ej ombokningsbar". Började med att sitta i telefonkö i nästan 30 min, men när jag väl kom fram var de supertrevliga, fixade en ny resa utan problem och påpekade att det var såklart utan någon extra kostnad. Hurra!! Det är trevligt att för en gångs skull bli positivt överraskad av Statens Järnvägar, det händer ju inte speciellt ofta...

Imorgon åker vi till Tillberga för påskmiddag och (är jag ganska säker på) för att spela Wii med lillasyster.
GLAD PÅSK:)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0