6 böcker rikare...

...och 0 kronor fattigare. Bibliotek är bra! Mindre bra är att jag måste skriva en extra examinationsuppgift, utöver de två vi redan hade... Detta eftersom jag missat lite föreläsningar när jag jobbat på Operan. Så löjligt egentligen, här är jag ute och skaffar mig yrkeserfarenhet och missar tre lousy föreläsningar... Då räcker tydligen inte en gruppredovisning och två skriftliga tentor för att visa att jag har lärt mig nåt. Hipp hipp hurra för moi. Å andra sidan har jag ju något att roa mig med imorgon medan älsklings-Stine jobbar, förutom att städa och diska och såna grejer. Lutar åt att jag sover länge, kollar på film och inte får något gjort. Måste få lite eld under baken, är så himla seg just nu. Någon som har tips för att få upp den allmänna motivationen? De mottages med lycka. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0