Första tentan inskickad!

Tror det var rekord på en hemtenta. Började när jag kom hem idag och skickade precis in den. Skulle bara vara 3000-4000 tecken, men ändå. Sååå skönt!! Nu har jag bara två kvar, varav en till på 3000-4000 tecken och en på 6000-7000. Men det ska nog gå det här!

Igår hade älskling och jag 4-månadersdag som "firades" med wok, havrekugler (chokladbollar) och Drunkalizer:P Vi var trötta båda två och jag tror vi skrattade i en timme åt den där jäkla app:en... Men den är riktigt, riktigt rolig! Man spelar in en snutt när man säger något och sen kan man styra hur full man låter, från normal till as-kalas. "Sex laxar i en laxask" har aldrig låtit roligare:D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0