Så skönt med ledighet!

Efter de två veckorna som varit känns det otroligt skönt, och lyxigt, med både lördag och söndag ledigt. Idag har jag inte gjort mycket alls, förutom att gå en sväng till Ica för att handla inför kvällen. Snart ska jag äta äggmacka och sedan dags att dammsuga och diska innan det är dags att fixa med middagen och vänta tills älsklingen kommer hem (längtar så otroligt mycket, fast vi sågs imorse innan hon åkte)!

Istappar vid Klara kyrka

Bilden tog jag vid Klara kyrka på väg hem från Operan igår. Hade önskat att jag tagit med mig min riktiga kamera (bilden är tagen med iPhone), men nackdelen med en bra kamera är ju att de är ganska stora... Måste bli bättre på det hur som helst, basta!
 Hoppas att ni har en bra dag, varän ni är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0