Strultisdag

Åkte mot skolan imorse och såg faktiskt fram emot föreläsningen om svensk teaterhistoria med professor Willmer Sauter. Kom till Upplands-Väsby och även till centralen utan några som helst problem. Går bort mot tunnelbanan, hinner tänka "Shit vad mycket folk det var här idag då, har jag missat något?" innan jag ser att t-banan är inställd. 15 min kvar till föreläsning och den enda info som står är "Ersättningsbussar beställda". Jaha. När? Var? Så jag vände och tog tågen hem till Uppsala igen.
Nu sitter jag här och har precis ätit mellanmål bestående av morötter med lite dipp som blev kvar häromdagen. Smarrigt, var alldeles för länge sedan jag åt morötter känner jag! Så nu får det bli ändring på det!! Basta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0