Fredagsmys!

Jobbat idag, gick bra och är fortfarande otroligt roligt! Har dock varit sjukt trött i huvudet hela dagen, så det var tur att jag lyckades koncentrera mig så att det blev rätt under föreställningen i alla fall! På grund av jobb idag så var det även första missade föreläsningen i skolan idag... Inte så bra, men Operan betalar bättre:P! Men jag har fått hem huvudboken nu, så att jag kan i alla fall läsa ikapp, vilket känns skönt.

Ikväll ska vi verkligen passa på att njuta (när tvätten är avklarad), för imorgon bär det av till Västerås och födelsedagskalas! Hela släkten hemma hos mamma & styvpappa. Blir kul! Men roligast av allt blir så klart dels att Stine får träffa allihopa och sedan att träffa Emelie! Pratade med mamma tidigare och tydligen så har hon längtat efter att vi kommer:) Sånt är alltid härligt att höra! Storebror duger tydligen inte att spela Wii och busa med, då är det storasyster som gäller:D Så det behövs verkligen mys ikväll, för att ladda! Men först: plocka undan och diska! Hoppas att ni får en skönt avslappnad fredag och en härlig helg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0