Jobb och skola



Idag var det först jobb som gällde. Gick super idag också, de är fortfarande nöjda med mig:) Och idag var det verkligen fart på barnen i publiken! De dansade med i musiken, hängde med i vad tjejerna berättade och var allmänt intresserade av dans. Riktigt roligt! Nästa föreställning är på fredag, det ser jag fram emot:)

Efter jobbet var det dags att åka till uni för att registeras på kursen och eftersom det var tomt med folk när jag kom gick det på en halv minut. Nu borde CSN skicka pengarna vilken dag som helst, längtar!! På vägen hem passade jag på att skaffa lånekort på stadsbiblioteket och låna två pjäser som vi måste läsa... Mycket effektiv dag!

Nu är det dags att diska medan jag väntar på min älskling. Senare blir det mat - vit quinoa med bacon och wokgrönsaker blir det idag. När man är fattig får man göra det bästa av vad skafferi och frys har att bjuda på:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0