Ledig dag

Eller, typ ledig dag. Har inget som jag egentligen måste åka iväg och koncentrera mig på, men finns en del att göra ändå... Ska ner till Myrorna och lämna säcken med kläder som vi rensat ut och sen till banken och sätta in pengar. Måste ta av cash-reserverna eftersom jag inte vet när jag får studiebidraget än. Inte kul!
Vad händer annars idag då? Hmm... Borde väl sjunga upp mig inför opera sing-a-long imorgon, men min hals är fortfarande inte bra. Mycket varmt té går det åt härhemma! Ska nog ta en rejäl städrunda också, God knows att det behövs! Sist men inte minst ska jag fortsätta att lyssna in mig på musiken från Gustav IIIs döttrar. Lite Medea, lite Svansjön och lite Mats Ek. Blir nog en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0