Premiärmåndag

Nypremiär på Gustav IIIs döttrar idag! Gick verkligen över förväntan och det var SÅ kul!! Var meningen att jag skulle åka från Uppsala 8.35 imorse, men vid 6.20 fick jag ett SMS från min älskade Stine där hon hälsade att det var strul med tågen, IGEN! Jahapp. Strul med inställda tåg och förseningar första föreställningsdagen. Säsongspremiär liksom! Vad fan gör man? Jo, man krälar ur sängen, försöker tänka positivt och tar sig till stationen tidigare än beräknat. Kom med 8.09 tåget som p.g.a. "signalfel" och "stoppsignal" tog ungefär en timme på sig att komma till huvudstaden. Tur då att jag tagit ett tidigare tåg så jag hann till 9.30 då jag skulle träffa Ann och börja plocka med rekvisita. Även om vissa försvunna saker fortfarande inte hittats så gick det bra, premiären är överstökad och nu är det 3 föreställningar/veckan i tre veckor. Måste erkänna att det var himla kul att få höra att man gjorde ett bra jobb, helt on cue:) Kändes skönt med en klapp på axeln, lilla självförtroendet behöver det just nu.

Imorgon är det först jobb, sen registrering på kursen och förhoppningsvis skickar de besked till CSN pronto, för jag vill ha mina pengar och börjar bli smått desperat!
Nu är mina pickles uppätna, Top Chef på TV och förhoppningsvis har jag en älskling på väg hem:) Hurra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0