Välkommen till min nya blogg!

Som rubriken säger: välkommen! Jag ska vara helt ärlig med dig och erkänna på en gång att jag inte riktigt vet vilken riktning den här bloggen kommer ta. Inte än. Jag har bloggat förut, men det har aldrig riktigt fastnat. Nu känns det däremot som att jag kanske kan komma att ha en hel del kul att skriva om, det har hänt en hel del de senaste månaderna som har vänt mitt liv i en helt ny riktning och jag ser fram emot det nya året med glädje och förväntan!

Jag pluggar teatervetenskap och konstvetenskap och jobbar extra på Oscarsteatern och efter imorgon även på Kungliga Operan. En del inlägg kommer säkert handla om jobbet eller om saker vi läser i skolan, så har du inget intresse av teater eller konst...stå ut och ge det en chans, det är så mycket roligare än vad många tror;)! Annars bor jag tillsammans med min älskade S sedan ungefär en vecka tillbaka och vi spenderar mycket (och jag menar verkligen mycket) tid med att titta på film av alla de slag. Igår bestämde vi oss för att organisera DVD-samlingen... Visade sig att vi tillsammans har 323 filmer, och då räknade vi inte med alla de serier vi har i boxar. Så ja, film är ett intresse vi båda delar, kan man väl lugnt säga:)!
Ska se om jag kan hitta något spännande att skriva om, imorgon blir det säkert om det nya jobbet som ljudtekniker på Operan!
Hoppas jag kan bjuda på lite trevlig läsning i framtiden, ibland kanske till och med rolig eller spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0