Sjuk

Har drabbats av någon slags blandning av allergi och förkylning. Den fina blandningen gör att inga allergipiller hjälper 100%, så förutom dem proppar jag i mig Ipren, c-vitamin, Berocca... För att inte tala om nässpray och ögondroppar! Men hade det inte varit för näsan så hade det ändå varit helt ok. För min näsa är just nu helt vild och har bestämt sig för att vara täppt och rinnig på samma gång. Men vet ni vad, jag ska nog inte klaga ändå. Har pratat med mamma i telefon, och både hon och lillasyster har varit däckade av kräksjuka. Så... då tar jag nog hellre min allergi/förkylning.

Fick hem mina nya skor idag! Ett par låga tygskor och ett par ballerinas från DinSko. Har inte riktigt hunnit glädja mig åt dem än, är ganska mör efter en lång dag med både jobb och skola. Får hurra imorgon istället.

Nu kommer min älskling snart hem från jobbet, med löfte om att ta hand om mig och det får faktiskt ett litet ynkligt hurra just nu! Mer än så förmår jag inte för tillfället. Skynda dig hem baby!! Jeg savner min smukke pige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0