Usch...

...vad jag har blivit lat med bloggen! Om det är vårtrötthet eller bara lathet vet jag inte... Men ska försöka bättra mig!

Igår köpte jag och älsklingen mala-beads. Mala är en sorts, tja... Ni vet som de där rosaries som katoliker ibland har? Som långa armband med pärlor som man kan använda för att räkna böner osv? Sådana, fast de är buddhistiska. Jag köpte mina (eller, Stine köpte dem, som en prestent <3) på http://www.dharmashop.com . De här fina väntar jag alltså på nu!


Sen köpte jag även 2 par skor, måste bara ha lite nya, lättare skor nu till våren, så att jag kan slänga ut en del gamla som håller på att falla isär... Blev ett par låga, grå tygskor och ett par enkla, vita ballerinas. Förhoppningsvis kommer vi hinna få både våra malas och mina skor lagom till vi åker till Helsingborg/Köpenhamn om 2 veckor! Är sjukt nervös inför Köpenhamn... Ska träffa en av Stines bästa vänner och hennes flickvän. Det blir första gången jag träffar Stines vänner/familj! Hjälp liksom! Försöker lugna mig med att så underbar som min fina Stine är så måste ju de hon har valt att ha som vänner också vara schyssta. Eller hur:)? Nerver eller ej, riktigt kul ska det bli! Har aldrig varit i Köpenhamn förut, och vad bättre än att åka dit med någon som bott där och hittar som i sin egen ficka? Vi ska äta på en mysig tapas restaurang som heter El Perón och sen kanske gå ut och dricka en lille smule, som man säger på danska^^ Eller gör man det? Jag brukar säga så iaf... Återstår att se om det går hem eller inte!

Kommentarer
Postat av: simone

så vackert! :)

2010-04-22 @ 17:30:31
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0