Crazy, lazy days

Tre stycken närmare bestämt. Har helg nu, fredag, lördag och söndag. Har två saker som ska göras: tvätta lördag kväll och läsa det jag har till föreläsningen nästa vecka. Annars blir det lugnt, och det behövs! Vi har båda det stressigt och lite tungt just nu, speciellt eftersom vår ekonomiska situation är så extremt osäker just nu, så vi behöver verkligen varva ner och få perspektiv på saker och ting.

Det som hjälper mig att koppla bort och få andrum när inte Stine är i närheten (vilket hon ju som tur är oftast är) är sången här nedanför. Jag vet att det är en julsång, men stämningen i den är bara magisk och så rogivande, och det i kombination med Malenas röst är bara underbart! Lyssnar på den var som helst, när som helst, den ger mig styrka och lugn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0